bring me yesterday



Jag igår hos Tilda, snodde bilden från Alva.

Fyfasiken vilken slö dag! Idag ska jag inte göra nått.
Jag går fortfarande runt i morgonrock, och det är så det ska vara, aight?
Idag är jag ensam hemma fram till nio. Är det fest eller? HEHE. nej.

Igår var det fest! Eller, fest och fest.
Jag och mina brudar Ida och Cornelia gick hem till Simon igårkväll.
Där chilla vi lite med dricka och så. Sen gick vi vidare till Tilda, där det hade  spårat ut en aning, men en snabbis var jag där i alla fall. Sen gick jag hem med Alexander! Jätterolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du klippte dig :)

2010-11-14 @ 20:06:57
Postat av: sandra

thank you! (y)

2010-11-15 @ 00:51:42
URL: http://sandralindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0