Here comes the story of the Hurricane, The man the authorities came to blame. For somethin' that he never done. Put in a prison cell, but one time he could-a been the champion of the world.



Tjena babes! Här sitter jag och gottar mig med en morronrock, en filt, en tv, och massa tända ljus!
Synd att jag inte har någon att dela allt detta mysigt med, men så är det ibland. Jag sa att jag skulle träna, men jag tror ärligt talat att jag skippar det. Alldeles för trött... och jag börjar faktiskt känna mig lite kraslig i halsen och lite snuvig i näsan.
Jag ska fortsätta skriva på mitt reportage, som jag ska lämna in på torsdag! Matte prov idag också, det gick nog tyvärr inte så bra som jag hoppats på, men vafan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0