I chose the wrong way, did I ?


oh fuck I miss you




Hej! Här sitter jag i min soffa och inte gör ett skit. Fråga mig inte varför, jag är ju fanimig ledig imorn. Aja, jag och cornelia var och träna förut. Det var tufft men kul. Efter det åkte jag hem och inte gjorde någonting.

Imorn då, så ska jag till Vårdcentralen och ta blodprov. Jag måste kolla mitt blodvärde igen, det var ett tag sen nu.
Inte för att jag känner mig sämre, utan att det är bra att ha koll på grejerna.
Och sen ska jag väl hämta mina skor som ligger på jätten och väntar på mig och sen åka med pappa till gbg.

Nu tackar jag för mig.. eftersom jag inte har något vettigt att säga! Jaaaaa okej pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som hänt med ditt blod, eller vad man säger?

2010-11-25 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0