is naked the new black?

Jag såg den här bilden på en randomblogg.

Jag undrar vad man tänker när man lägger ut en sånhär bild på sig själv på sin blogg?

Den här bilden går rakt ut på nätet och vem som helst kan se den.

Att visa så mycket hud som möjligt, är det den nya trenden? Man kan visa hud, men med måtta!

Handlar allt det här om att man vill se så bra ut som möjligt för en kille?

Att du erbjuder mer än grannflickan?

Jag hoppas på att hennes föräldrar ser bilden på internet och säger:

"Åsa, är inte det där våran dusch?" "och är inte det där vår oskuldsfulla dotter som sitter naken i duschen?

Ärligt talat förstår jag inte vart denna värld tar vägen.


Kommentarer
Postat av: !!!!!

:O

2010-11-10 @ 22:18:45
Postat av: domz

helt sjukt

2010-11-11 @ 00:36:15
URL: http://shaunidomz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0