Jag har förlorat dagar och ett hopplöst år


Kollar runt lite på hemsidor med kläder och skor.
Jag blev sugen på denna mössa och dessa skinhandskar! 
So Damn Hot! Igår skulle jag beställa hem ett par kilklackar från nelly.
Runt 17.00 fanns dom inne på lagret och allt var så bra.
Sen åkte jag och träna och runt 21.00 skulle ja skicka hem dom, då dom inte finns!
Då hade dom slutat att sälja dom! Så himla typiskt!

Ja hursomhelst har jag vart och tränat med Ida, och träffade även Anna.
Tråkigt pass så det skriker! Men nu har man i alla fall testat!


Kommentarer
Postat av: carina dahl.

hejhej! :')

hur är det med dig?



fin blogg. (:

2010-11-11 @ 02:53:10
URL: http://carinaballerina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kmr bandanan/mössan/hatten ifrån ?:)

2010-11-15 @ 09:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0