när mörkret smyger sig på tar du min hand, när inget funkar står du där vid mig

Hej!
Klockan är 2 och jag gör mig i ordning för utgång mot stan. Ska träffa Nils en stund, tar en fika maybe.
Träningen förrut var sjukt skön! Ungefär 2 timmar på gymmet.
Jag gick med 8% lutning i 40 minuter tror jag.
Motsvarar att jag träna bort 280 kcal.
Och det är jag stolt över eftersom min kondis ligger inte direkt på topp.
Sen körde jag väl lite allt möjligt armar, ben, mage, rygg.. I princip hela kroppen.

Och nu ska jag vara så fet o går och fikar! HEHE




HAHA inte snygg!



Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

du vet att det inte är bra att träna olika sortes muskelgrupper samtidigt va?

fin blogg! kram :)

2010-11-05 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0