outlandish

Tre bra nyheter efter idag :

1. Skorna är redan påväg till Trollhättan.
2. Pappa betalar dom (a)
3. Cornelia får åka utomlands nästa sommar med moi, så nu är det bara att skaffa sig ett jobb!

iiihhh FAN VAD AWESOME!

Lite bilder från grekland, några har ni sett förut.

Glad chey, oredigerad bild.

Jag och pappa jämförde en vit sten mot magen, oredigerad bild.

underbart vatten, oredigerad bild.

Minns ni min och pappas tävling? Att den som åker hem med brunast mage slipper betala
min parfym jag köpte på hemvägen. Bilden är från mitten av veckan. Oredigerad bild.
P.s jag vann ;)


Kommentarer
Postat av: georgina

sv: Visst är dom! Dom kommer från topshop.

2010-11-25 @ 15:14:43
URL: http://georginaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0