solna tattare

Fan vad najs match alltså! Varför vinner alltid frölunda när jag går på match? Om det ligger nått i det jag säger borde jag gå på varje match! Hur som helst slutade matchen 4-3 till Frölunda. Och jag hatar Stochholms-lag. Vad vill dom med att bara skrika "HATA HATA HATA GÖTEBORG!!!!!!!!!!!!!!!!"
Nej det kallas bara för dåliga förlorare och dom gör en bara på fett dåligt humör. Jädra tattarlag!

Och nu ska vi käka lite revbensspjäll och bara mysa mysa mysa.
Imorn åker jag hem till Trollhättan igen. Home sweet home.





Den bästa i världen! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca Candevi

sv: Just det ! :) Känner igen dig också. Hur är det och hur går det med fotbollen och allt?

2010-12-02 @ 17:42:22
URL: http://lookylooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0