du vill att jag ska älska dig

Sådär söt som bara sandra kan vara..........


Hej! Varför är skolan så rolig nu för tiden fast den tråkigaste dagen i skolan var idag?
Kanske för att vi gör lektionerna så roliga? HEHE
Just nu sitter jag i soffan och kollar på film och äter min glass.
Det är bra käk innan träning!
Jag och Ida ska nämnligen träna Bodystep sen. Något nytt för min del men det är kondition vad jag vet?
Sen vet jag att min käre vän Cornelia också ska skaffa kort på Sportlife.. Det blir kul!

nu reser vi bort

nu tar vi oss tiden det tar

när sommaren kommer

jag lovar dig

bättre dar




Kommentarer
Postat av: Ida hansson

så söt du är :)

2010-11-10 @ 21:56:23
Postat av: sandra

å tack så mycket! :)

2010-11-10 @ 21:59:43
URL: http://sandralindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0