I wasn't born to lose you. I want you. So bad



No, I wasn't that cute to him
Was I?
I did it all because
He lied
Because time was on his side
Because I want you


När går gränsen vid otrohet?
När den som är otrogen inte ångrar vad den gjort. En puss hit eller dit, men inte mer
Är du romantisk? Med rätt kille skulle jag väl säga att jag är det.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Glad omtänksam och tänkt på mitt bästa, inga egoister här inte.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Svårt, men mysig och rolig. Men som sagt, bara med rätt kille
Vad är viktigt i ett förhållande? Tillit! Det kommer man långt på, säkerhet och lycka.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ett antal.
Har du lekt med någons känslor? Nej det har jag inte gjort.
Hur många har du varit ihop med? 2 stycken. Väldigt seriösa förhållanden.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 2 år.
Hur länge var ditt kortaste? 2 veckor.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ensam just nu iaf, då är man som starkast konstigt nog.
Är du en bra pojk/flickvän? Vem vet?
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Martin
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17 och 22
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Båda och. Det har oftast vart gemensamma beslut. Eller ah..
Hatar du ditt ex? Nej, det är väl onödigt?
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
När du vill ha någon, vad gör du? Jag har inte velet ha någon på länge, jag hade han jag ville ha.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Nu på vintern.. Ute och går en promenix, sen kommer in i värmen och sätter på en film och myser.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jag har ingen kille i mitt liv som gör någon bra påverkan.
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Bett han dra åt pipsvängen.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? nångång, om man hittar nån hunk vill säga.
Blir du lätt kär? Minns inte
Vad faller du för? Killar som är omtänksamma, och är mogna.
Vad är det mest avtändande du vet? Egoistiska killar som tänker "Jag får vem jag vill"
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Inte speciellt, man ska ju såklart vara eniga om några saker, men det blir mer intressant med olika liv.
Har du fått ditt hjärta krossat? Jaaaaaaaaaaa
Hur raggar du? Drar en raggningsreplik, säh
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Nej, jag gillar killar som är naturligt fina och inte behöver göra sig snygg för att vara snygg. Men visst, vem gillar inte stora härliga killar med muskler?
Vem var din första kärlek? Nicklas Jonsson ♥
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Nja, inte min grej
Vad tycker du om one night stands? Nej, det går bara åt helvete efteråt ändå!
Är kärlek allt i livet? Nej, inte ett dugg just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0