Sometimes not being in control is the most beautiful thing in the world


Hola.. eller Bonjour! Noll update igår men var fullt upptagen med att festa gärnet! Nu är jag nog kung på franska. Fransmännen var ju sköna som tusan. Fick dock ingen puss av någon fransman, vilket var mitt mål för kvällen. Jag kör ju lite internationelt här va, eller försöker hehe.
Igår knäpptes 101 bilder, och jag lovar att hälften av alla bilder kommer upp! Håll också utkik på facebook.

Inatt sov jag hos Cornelia. Och i morses så solade vi.. Låg på studsmattan med tshirt, shorts och en miljard filtar. Sen mötte vi upp Cassandra och tog oss till Överby. Fick köpt mig en (ett?) bandana.

Lite randombilder från idag. Solning 100 % - Nyckelpiga i Corn1s rum - Söta påväg till Överby.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0